Tuesday, 10 September 2013

Hampa

Jannah bosan dah dengan ape ada... makin lama life ni mencabar...kadang tak daya dah... jannah nak melangkah ..Ya Allah ... tiap titis air mate ni dah tak bernilai lagi... kedip sayu pilu lagu x beirama... andai ini pehapus dosa kilaf ku yang silam... tutupkan lah rasa ini... kunci la hati ini dengan cinta mu ... jangan hanyut kan diri ni terlalu jauh... melayan perasan yg tak tau mne hujungnya... tehentak hati aku pada lantai yang berduri membunuh semu rasa gembira yang kau ukirkan sebelum ni.... pergi dia biarkan dengan girang hatinya..ku titip kan doa agar dia betemu bidadari.... menjaga membelaikannya dengan sempurna... 

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

Tuesday, 25 December 2012

Bila mencarut

Sepi menyendiri.. 
meniti titian hari penuh kebosanan.. 
Lalui liku kemurunggan.. 
Memamah sisa sengsara..
Tiada yang kekal
Hancur berkecai dihentak kekesalan
Tergapai2 memohon bulan menerangi
Malam penuh kelam suram
Tiada warna..
Hitam tidak membawa rasa
Tidak diduga segala diimpi musnah semua
Janji terucap menjadi debu berterbangan
Noktah bersama titisan airmata...

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...