Monday, 9 May 2011

hAri pAling Giler

 Hari macam biasa tak ada pun yang berbeza tetapi... Ada satu je bezanya... perbezaan itu memberi impak yang besar bagi aku. Sampai tak boleh berhenti gelak.. Bagai nak rak... pandang dari jauh macm sekuter.. sekali ngok depan2 suzuki la  edition apa aku tak tahu. Da a sekolah aku sejauh 3 km sepanjang itu aku ketawa. hahahhahahahhahahaha sampai sekarang aku nak ketawa je...  oleh sebab objek yang naik adalah

 
 Motor nie lah yang buat aku nak gelak sepanjang 3km
Siapakah pemilik motor yang sudi meminjamkan motor ini ???? Terima kasih la bebanyak tanpa motor ini . Mungkin gua tidak dapat balik lagi dari sekolah.


Wakakakaka,,, hoi ... he3 kalau no plak ni ada kenal... hi2... saya un tak kenal.. lallalalallala .. jadi kalau ada pe-pe hal dengan motor ni jangan cari gua Ok...
saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...