Tuesday, 10 September 2013

Hampa

Jannah bosan dah dengan ape ada... makin lama life ni mencabar...kadang tak daya dah... jannah nak melangkah ..Ya Allah ... tiap titis air mate ni dah tak bernilai lagi... kedip sayu pilu lagu x beirama... andai ini pehapus dosa kilaf ku yang silam... tutupkan lah rasa ini... kunci la hati ini dengan cinta mu ... jangan hanyut kan diri ni terlalu jauh... melayan perasan yg tak tau mne hujungnya... tehentak hati aku pada lantai yang berduri membunuh semu rasa gembira yang kau ukirkan sebelum ni.... pergi dia biarkan dengan girang hatinya..ku titip kan doa agar dia betemu bidadari.... menjaga membelaikannya dengan sempurna... 

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

1 comments:

Ольга Петрова said...

Тут: зрелые проститутки Киева

Испытай наслаждение... Я покажу тебе, что такое безудержный секс... Со мной ты почувствуешь себя на вершине блаженства!!! В сексе для меня нет границ!!!Милый в цену за часик входит секс и минетик. Об остальных услугах можешь узнать позвонив мне…. Жизнь - это цветок, а любовь - нектар.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...