Tuesday, 21 February 2012

sekali menjelma

Assalamualaikummm
Hummmm... hot hot je  rase cuaca kat Malaysia ni.. Perh ditambah pula dengan bermacam masalah menjadi Malaysia yang bercuaca tropika dah macam cuaca kat gurun sahara je... 
Saat saat yang dilalui dah macam bertahun jer... Perhhhhh peritnyer penderitaan ini... 
Intro yang mengambarkan betapa sengalnyer hidup guwa kali ni,,
Hari hari yang disusuri tak seceria dulu lagi semuanya kabur kelam gelap muramm semua buat guwa bertambah seramm,
Ntah la tak da apa yang seronok dah.. Live guwa dah hancussssssssssssssssss.. haluan yang guwa ambik ternyata salah .. Jauh terpesong... Ke pangkal jalan semula????
Guwa tak tau kalau guwa boleh cari jalan tu balik.,.. Perhhhh nak berubah memang sekejap je kan... 
Hemmmmmm guwa saje ayat malam malam ni.. tengah tension katekan macam2 ayat putis yang keluar lak.. k a .. U all doakan guwa tak terpesong kemane-mane.. Biar lah guwa berjalan di jalan yang lurus.. Aminnnn

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...