Tuesday, 7 August 2012

suamiku tak romantik tapi autistik

Seseorang telah bertanggungjawab sebab dah menjebak Jannah kekancah pembacaan novel.. Sebenarnya Jannah tak rajin nak baca... Lagi yang tebal macam novel... 
Tapi pecah rekod Jannah bulan lepas Jannah guna duit sendiri beli novel.. 
Terbang 3 keping warna merah.... Huhuhu ntah nak cakap berbaloi atau tak.. Langkah pertama jerr tu
Hummm bila novel 
Kat bawah ni ada kat tangan Jannah ... Urghhhh
Terbayang buku teks sejarah sekali gus terbayang muka cikgu sejarah plak...
Tak pe redha jerr...


Tak sangka bila baca pun feel macam baca buku sejarah percaya atau tak seminggu baru khatam rasa macam nak buat pulut kuning jerr lepas selesai tamatkan novel ni...
Nak huraikan tak pandai la.... Humm beli dan baca.. sapa nak pinjam novel ni sila ke rumah Jannah di alamat ...Kat bumi area Pahang, pandai la cari...


Doktor cinta ni best sebab nvel pinjam... Sebab tu best... Beguguran air mata keluar dari kelopak mata.. Kesan  penulisan best sangat ... Hummm ...


saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

1 comments:

yusuflaili(Goku) said...

tak beberapa suka la aku ni baca novel ni...kalau filem suka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...