Tuesday 28 June 2011

cinta itu buta

Kau beri aku harapan palsu
Kau sudah ada dia
Mengapa kau perlu aku??
Kau beri harapan pada aku
Hingga aku mengharapkan simpatimu
Aku tahu disudut hatimu membenci diri ini
Aku cuba terima kenyataan kau ada dia
Sering hati ini dihiris semb
Lunak suaramu meluruhkan hati ini
Bertahun aku simpan rasa itu
Tiba masa aku luahkan...
Kini aku bertepuk sebelah tangan
Tapi kau masih layan aku seperti dulu
Aku masih mencuba meragut kau dari dia
Selagi kau masih belum menjadi hak mutlak dia
Aku masih teguh
Seteguh konkrit menahan gelora cinta
Hatiku sentiasa terbuka buatmu
Aku sanggup mengubah diri ini
DEMI kau, Demi kau
KU korbankan apa jua
Tapi
Kau terima aku hanya sebagai sahabat
Adakala kau bersama dia.. 
HUJUNG ekor mate aku sentiasa mengekorimu
Kau tahu betapa sakitnya hati ini??
Aku tak pernah jemu menunggumu..
Aku janji aku akan bahagiakan kau.
Adaptasi dari cerita cinta sesorang yang tak pernah Jannah nak paham.. pe2 pun Jannah doakan terbaik untuk dia ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...