Wednesday, 22 June 2011

giLEr Ari tebUka SEK 2011

 SERonOK dEH!!!! Macam2 ada. Bayak yang dah berubah.Orangnya lagi banyak berubah.. dari bilangan orang hingga peragai seseorang... Semua dah berubah.. Masa mengubah mereka. Aku masih disitu lagi. Melihat, memandang, mendengar, dan mendiamkn diri saje. Tak apa yang seronok nak buat. Tak macam orang lain. hihihi Bosan je rasa.Tapi nasib baik ada My best friend n the geng.. Tak ada la rase terpinggir sangat.dara pinggitan.. Bagai melukut di tepi gantang begitu lah aku dalam hidupmu ada tiada tak memberi kesan.. AAK (ada aku kesah) .
              
                Penat LA..... Semua gerai kengkawan jannah ada share. tak tau nak beli yang mane satu.Ha bru ingat.. Jannah dah makan kenyang2.. dengan penuh bangga and rase riaknye.. pergi ke tempat gerai kawan jannah.. dengan selamba n tak terase sikit pun bersalah.. jannah keluarkan ayat ini "weh2 nak tau tak ???? jannah dah kenyang". hahaha mke dieorang ingat jannah nak beli makanan kot.. tak nak la menghampakan mereka .. nak tak nak jannah beli la jugak .. melayang rm1... Malam ni aDa lagi... HAAA tinggal ni je satu peluang nak melepak kat padang malam2. serOnOkNYerrrrrrrr..!!!! sayA nAK dATng .. jOM jANNAH jempot beramai2 meriahkan ari terbuka ni..
             
                SotRY hari ni.. Lucu je.... Jannah melepak dekat bawah payunng gerai... lucu je.. tibe2 angin kuat tiup payung.. hampir2 je jANnah jadi mangsa... kalau tak ada kawan jannah seorang tu.. ntah Jannah dah mati tersepit kot,.  huhuhu dan2 je peristiwa tu berlaku depan orang yang jannah Xsuke. agaknya Payung tu marah kot kat jannah sebab jannah MOnolog dalaman pasal dia dalam hati. Sebelum payung tu jatuh sempat jugak nampak muke die. Hahaha Geli hati bila ingat2 balik.Tak lame lepas tu..Kami n the geng wat satu pusingan dekat padang.. antara kaki berjalannya @ koloni jannah...azri, teyha, jannah, n 2 org kembor.. jannah n atikah .. jannah pn selalu kompius bile ada orang panggil jannah... nak pandang @ tak.. nanti klu salah orang malu kat biawok...

              Ha ingat 1 benda. hihihi ikotkan majlis tu dirasmikan dengan seseorang Dato tapi tak dapat hadir.. sebab sibuk .Hanya wakil je.. tapi tak da la malang sangat.. Dato tu dah Sumbangkan RM5000 kat sek Jannah.. hAHAHA dewan sekolah terdiam sebentar diikuti dengan tepukan gemuruh... Mana taknya bagai rezeki datang bergolek.. Nampaknya sekolah jannah bertambah la aktivitinya... WAAAAAAAAAAAA seronok.. Semoga rezeki Dato tu semakin bertambah2 boleh bg sumbangan lagi. Amin.

              Tomel2.. hihihi wat Si DIa. (bKN Dato tau) peace >,<
                                                                
saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...