Thursday, 2 June 2011

cuti

 Wa... pe ce ???? bile cuti berlalu gitu je... keje sebutir x ciap ag ... naik cuti cg bg result pekse.... rase cam x  caye je... mak tolong !!!!   

CuTi daH la BOSAN!!!! semua wat sendiri... Bile dengar citer Haida sal family dia .. cam seronok lak.. pagi2 jumpe adik badik.... jannah ni ???? pagi2 bgun capai tuala dlu... jumpe mak .... lpas mandi bru jumpe ayah.... Hemmm bosannya xda teman dekat rumah... ada internet dengan tV wat otak makin tenat je.... tapi still bersyukur lagi.. bila dah pkul 9.00am .. rumah dah senyap sepi... nak bising cikit on radio atau tV.. bila terover  kuat volume .. ha mula la sampai ke jalan dengar ... hemmmm... bosannya hidup sorang2 dekat rumah ni.. kadang2 time rase takot menjelma... tak menyempat nak keluar  dari rumah... hahaha bila ingat2 lucu lak ase hati nie... hahahhahah 

Dah CuTi2 Cam ni rasa rindu SEsangat ..... hahaha  dengan siapa ye????? dengannnnnnnnnnnn.. my beloved sister... waaaaa rindu sangat dengan akak ku sayang ... adik asyik call akak je.. tapi tiap kali adik  call mesti akak busy ... sian akak kena layan adik yang ska menyibuk pada  waktu yang tidak sepatutnya... ari sabtu ni adik datang umah akak.. tak tau la kali ni rasa macam seronok sangat nak jumpe akak adik seorang ni.. adik betul2 rindu akak...

Jannah Xrindu koranG (kengkawan ku) pun...... tapi xdapat ditepis Jannah rindu sangat sesetengah orang yang jannah rindu .. hahahaa berbelit la ayat ni.... tapi yang penting ... rindu jannah dah kurang sikit.. hemmm time kasih RiE ko teman aku mase aku snyi tahap gaban .. RiE antara kawan yg jannah rindu... hahaha..

Naik cUti Ni MeSti Ada Yg BErUbAh!!! ape ye? tak sabar nak negok perubahan tu !!! siapa yang beruba ye?????? waaaaa.... penghijrah ape yang akan berlaku ??? bulan jatuh ke riba????

APE2 PUN JANNAH UCAPKAN SELAMT BERCUTI WALAU SISA CUTI TINGAL SEMINGGU LAGI ..... HIHIHI 

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...