Thursday, 23 June 2011

Menanggung KekalaHaN

 Kah3 tak kisah la pasal kalah atau menang atau kalah. Tapi ada benda yang tak disangka2 . HIHI Jannah kAlaH !!!! dengan die???? waaaaaaaaaaa selama ni selalu pandang die tak guna mate..Sebab Jannah tak penah nak pandang die wlau dengan sebelah mate pun sejak peristiwa hari itu berlaku...pertemuan kami semalam lagi wat jannah rase kelakar sangat2. ase macam nak ckap kat die taniah je semalam hiHIhi Geli hati .Kala tau die ikot masuk pertandingan tu.. memang tak la jannah nak ikot sekali. malu guweh!!! . sebelum ni kalau jumpe pun rasa macam nak lari je dari die, hihihi 
                     Hanya kawan baik Jannah je tahu siapa dia gila ah. Memang jannah akui. Jannah suka pandang orang sebelah mata sebelum jannah kenal dieorang. Jannah kesali sangat dengan semua tu... Tapi.. hemmmm MENyEsAllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!! sory pAdA dIeR Yg jANNah PanDang RENdah tu. sEsunggunya Allah dah 
tunjukkan jannah. Bahawa sikap yg jahat tidak boleh di nilai dengan kejahatan jugak... Bersalahnya jannah..
 hAHAH WArna2 mengambarkan Keserabutan YG dialami oleh diri ini

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...