Saturday 25 June 2011

Ceciter cinta

  Salahkah diri ini menatap wajahmu?
  Salahkah diri ini mencintai dirimu?
  Salahkah diri ini memilih kamu ?
  Salahkah diri ingin merasakan cinta??
  Apakah salah diriku

  Maaf jika diri ini mengganggu ruang hidupmu
  Cinta itu akan ku bawa jauh dari dirimu
  Diri ini tak ingin lagi memilih dirimu
  Kerana aku tahu... engkau tahu...
  Aku tidak layak buatmu
  Izinkan aku undurkan diri 
  Walau kau tidak megerti erti kasih aku beri
  Cinta itu akan ku biarkan berlalu
  Biar masa menentukan
  Biar takdir mengaturkan
  Andai ada bait cinta antara kita
  Maafkanlah aku kerna pernah mencinta dirimu
  Tanpa izin dirimu

wAHHHHHHHHHHH tibe2 nak jadi minah jiwang jap. Sejak bila la jannah jadi cam ni.. Hemmmm sejak hari tu lagi.  Ada Aku Kesah!!!! Tak kretif langsug a.... Benci TOL.... Jangan la kutuk teruk2 sangat..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...