Sunday 27 November 2011

100 % Kehadiran 2011

Assalamualaikum..

Hari ni tibe2 terajin nak update pasal bebudak Kelas aku.. Yang rajin ke sekolah sepanjang 2011 nie.. 100% kehadiran  bermaksud tak pernah cuti caya la .. Tak pernah demam kot depa orang ni.. Kuat betul semangat nak gi sekolah.. Hemm aku dok search name kengkawan kat Google Search sekali muncul la name depa orang tersenarai kat bawah ni

Aku edit sikit biar menarik.. Wikikiki

Cam tak caya depa orang tersenarai.. Buat pengetahuan korang ni semua kelas aku.. 

Amirul Shamreen  tu ketua pengawas.. kena la kehadiran penuh  tak da la muskil sangat. Mohammed Asyraf tu budak baru tak heran sangat le kalau 100% kehadiran...  Ha tang ni aku muskil.. Tak sangka Zahiruddin Samidi termasuk gak dalam golonga tersebut. NorMadiana Saad and Wan Nur Hazwani budak cemerlang sekolah tak de la muskil..  And the last one Azwin .. Hemmm memang budak yang rajin gi sekolah..
Keazaman depa orang gi sekolah dahsyat abis betul..

Siti Nor Jannah tak tercalon pun.... Sobx3 (T_T)V
Harap pretasi depa orang boleh dibawak ke alam pekerjaaan nanti...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...