Wednesday, 30 November 2011

Tak Percaya

Assalamualaikummmm

Salam sejahtera.... Hari ni Jannnah happy sangat-sangat sebab dah abis SPM 2011..
Caya tak Jannah dah abis SPM...Sekarang Jannah dah jadi budak lepasan SPM...

EUUU cam hodoh je bunyinya..Waaa paper last tadi Bio Paper 3... Memang nikmatnya terasa.. HEmmmm sedih DUIT POKET TAK DAPAT EXTRA La ye????? aduh abes le.. Tapi tadi masa melangkah keluar dari sekolah rasa macam tak tinggalkan sekolah.. Padahal sebelum ni malas nak gi sekolah.. Semua dah berubah di saat saat akhir... 

Zaman persekolah aku dah tamat cukup sampai disini!!!! Lepas ni menujuk ke...............................
Ke mana-mana kaki ini melangkah... 
GUMBIRANYERRRR... Wishkan result Jannah Ok tau.. Nak ikot senior2 Jannah masuk U ... Macam best je alam U... hEMMM No U.P.U pun dah dapat.. Tapi kan cam ne nak gunekannya??? Tak pe kite peram dulu slip U.P.U tu .. Hihiiiii esok2 baru start cari jalan nak guna No. U.P.U...

K leeee Nak relax2 le... Otak dah tepu ni...

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

8 comments:

CekbOlat-bOlat said...

jannah ! doakan cekbolat jgk..
la.. kitew sme kan.. candidates spM =D

Amir Baker said...

no. U.p.u tue apa?

acik teyha said...

eeee..best nye dye da abes spm..aku lambat lagi...minggu dpn baru abes spm..aduhai..........cepatlah abes spm.......

JaNnaH said...

Cekbolat= Hummmm aminn..
Amir = No pin nak isi borang IPA nanti.
Acik= jangan jeles....

Ungu Violet said...

dah merdeka!...:)

MZ said...

bestnya dah habis SPM. moga dapt straight A. amin :)

JaNnaH said...

Ungu=WOo hoo tau x pe.. terase bebas
MZ = amin

zahidahwahid said...

rindu dengan zaman spm....semoga lulus dengan cemerlang ya dik....


New Entry: 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

Cabaran 30 Hari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...