Thursday, 5 July 2012

Bye bye Cing

SEDIH pagi2 ni.. Raya ni tak ada Cing.. HUMMMMMMMM ... Tadi ada masalah tak boleh dielakkan.. Lalu terpaksa menghantar Cing ke tempat lain dan SELAMAT.. Bukan tak nak jaga Cing tapiiiiii ... Sedih gilerr negok Cing meronta-ronta dalam guni biar la die duduk jauh dari rumah janji dia selamat.. Mintak2 Cing jumpa tuan yang baik.. Cing jangan nakal sangat kat tempat orang tau... Kalau pandai balik adik balik tau... I will miss u.. Sayang adik sangat-sangat


Cing sangat paham perasaan Jannah.. Time Jannah sedih dia mesti duduk tepi jannah.. Dia cam teddy bear Jannah dah.. 

Cing pun seekor kawan yang setia.. Kalau time makan die duduk belakang kasi kucing lain makan dulu..


Tinggal kenangan


Gelagat die kadang buat 1 family ketawe.. =)



Lepas ni tak da Cing nak kacau kami.. Tak da kami nak ketawe sebab Cing.. Apa la nasib Cing lepas ni???
Entri berteman air mata...
Ekceli bapak Jannah tak nak buang Cing tapi hari ni kami terpaksa buat jugak tak da pilihan lain,. 

Kata hati ; Aku harap "Orang tu" puas!!!! lepas Cing tak da dah kat sini 

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

16 comments:

Boni JLL3 said...

la.. sayangnya awak.. kenapa disebabkan 'ORANG' tu, awak buang jugak dia? patutnya biarkan je 'ORANG' tu..

Faizul Osman said...

knp lah buang cing... kesian dia...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/giveaway-contest-gila-buasir-otak-watak.html

O CIKTEDDY said...

kenapa die kena pergi?sedih jugak la camni :(

JaNnaH said...

menjawab soalan diatas... Cing seekor karnivor.. So die telah memakan ayam jiran jannah COP anak ayam!!! anak ayam je pun kn.. Xpe la Cing.. Yang sadis "Orang tu" selalu kejar Cing gan parang dengan batu.. So tadi beliau telah complain dengan Bapak Jannah.. And mengusulkan 1 cadangan .. Iaitu BUANG Cing... Ekceli sayup giler.. Dapur sunyi jerr.. Kalau tak ..

JaNnaH said...

Orang tu dah bunuh banyak kucing.. tak mau Cing jadi seterusnya.. bIar la die idup jauh dari orang tu.. HUmmmm tapi sedih kowt..

~LoVE PiNk~ said...

jgn sedih2 ea..

doakan cing sht2 ajer..

tp nape beralah dgn ORANG tu,lawan la sikit..hee

acik teyha said...

kejam kot org yg bunuh kucing tu..hantar kat rumah aku..cing kau tu mesti pandai tangkap tikus

Amirul Verdasco Nadzri said...

tumpang simpati..wuwuwuwu...

Fakhrul Haiyin said...

kesian cing uhh. adoi. kejam kottt jiran tu. siap dgn parang lagik.

Pena Islam said...

pasti de jlan yg lbih baik utk si comel cing tu.. ;)
jgn sdih2

Ameerul Ashraf said...

waa.. sedihnya..
kucing ni tergolong dalam haiwan yang penyayang.

Nurulee said...

Hmm, sedihnya. Sian Cing TT__TT

fazurahan affelay said...

x fahamlah.. kenapa kena bagi orang lain? sorryla sb 1st time masuk sini :)

JaNnaH said...

@fazurahan affeay : Cing kena hukum buang negeri ko ngap anak ayam orang,.. hihihi jelas idak??

Nong Andy said...

a.. kucing memang macam tu. Bila dah pandai makan ayam.. dah xde ubat dah.. dia akan ketagih.. dulu2 kami pun ada kucing yg pndai makan anak ayam. terpaksa buang juga.. masa buang tu . ni petua ayah aku la. kena bekalkan kucing tu makanan.

yg lucunya kucing yg pernah kami buang tu.. pandai balik rumah haha.. aku masih kecik lagi masa tu.

meh.. antar sini umah aku. biar aku jaga Cing hehehe..

JaNnaH said...

@nong andy tau takpe.. tu jerr jalan terbaik.. hihi agi pun die pndai cari makan sendiri dah.. abis la ayam kat tempat baru tu.. kah3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...