Monday 30 July 2012

Kisah Kita Punya

Hummm memamg dah lama tak mengadap laman sesawang ni .. Hacummmmm
Habuk pun besepah-sepah dah gaya kumpulan Sepah pulak .. 
Lurus lagi jujur sebenarna nak story pasal zaman duduk dekat Klang ... 
Melangkah ke dunia kerja... Ekceli kerja kat kedai pakaian harian jerr pun..
Sapa duduk dekat Klang area Teluk Pulai mesti  tau nama kedai pakaian PENKO...
Dulu aku menghabis masa kat situ dari pagi petang sampai malam.. Best k idak ???
Ntah tapi dapat pengalaman baru macam2 aku rasa duduk situ...
Berdiri diatas kaki sendiri 
Meharungi banjir....

Kat situ bermula satu tali persahabatan... Jeng jeng jeng...
Hahaha.. serius lawak lawak first blind date.. ecehhhh
Tapi tak pe ada orang dewasa teman..Huhuhu Thanz la akak ekk...

Die datang dengan mengejut sampai aku pun terikot tekejut... Dah la sesat cuak aku dapat kol die cakap sesat.. Nervous punya pasal ada kepatot aku suruh die balik.. Kahkahkah,..
Damansara ke Klang ..,... Jauh tu beb kalau merempit pun ish ish..

Die start gerak pukul 6 lebih sampai Klang dalam pukul 9 sesat punya pasal....
Kata pun blind date kan.. Tu pun aku sendiri yang istiharkan .. Yela first time jumpa orang sekarang cakap blind date yerrr dak??? Aku bukan cam sangat die.. Serius tak kenal muka..
Duduk diam nak cakap pun mulut berat.. Control ayu walhal ang adooo..
Mengorak langkah kejauhan .. Pe lagi kalau tak MBO Bukit Raja...
Sayang seribu kali sayang movie aku ngok agak... Tak baik nak lebih2 kan.. Ngok Jidin Sengal bayangkan la kesengalannya.. Ehhh tapi new best friend I cakap I ni peramah.. 
Dah die senyap aku menjalankan tugas untuk kedaan kami tak begitu nak serius sangat so pok pek la.. Dah macam bertih pop corn...
Kiteorang datang bertiga.. Huhuhu tak baik berdua2 nanti yang ketiga tu tak nampak susah plak

Hari demi hari .. cehwaaaa... Tibe hari tu.. bencana alam datang.. Ape lagi I infrom dekat superhero I kat Damansara tu.. Ingat acah je sekali datang betul .. Memang superhero la kan,  nak bantuan bila2 masa muncul... teharu gitu

Lepas tu minggu lainnyerr hang out turun town kunun..
Terasa nak guna kederaan awam plak so naik la KTM.. Den duk klang tak berani nak turun KL sorang.. So mangsenyer My Superhero la...

Macam mana ntah baju boleh sama plak dah gaya couple plak.. Sweet la jugak kan .. Tema purple putih ..
Tempatnya Midvalley Mega Mall
Satu lagi langkah sumbang .. Pe care belum gaji gi situ .. Sesal tak sudah..
Ape lagi gi waang lagi.. Ehh kat situ wayang awesome gilerr.. Aku tido dalam tu selari dengan cerita aku negok.. Hahaha Titanic 3D.. Urgggghhh not my test ... Tapi layan la ngok orang lemas ang pelik tu penuh jerr wayang tu..

Tu la sikit tak bayak cerita bersama En Hadif a.k.a Adik Ucuk
Die mintak aku pangel dia adik pe nak buat .. Kalau tak die menages sapa nak pujuk tak kuasa akak nak pujuk dah besa panjang gini.. Hahaha
Rindu adik ... zaman bile la dapat jumpa balik...
Tunggu adik hantar jemputan kenduri kat akak la yerrr..
Akak cop jadi pengapit boleh makan biadap..
Huhuhuhu


P/S; Rase nak turun Klang lagi jerrr

2 comments:

Unknown said...

wah, bestnye ader superman:)

JaNnaH said...

untong tak untong.. hihihi best tu ada =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...