Sunday, 8 July 2012

Sengal2 Ubi


Sejak menjak ni sengal2 jer .. waduhhh penat badan den .. Pikir sejenak pe den buat ekk???
Hari ni kena tinggal kat rumah sorang diri menyepi.. Hoooooo
My dad gi kerja.. My mom pergi hospital bermalasan pulak den nak ikot.. Dah nak negok orang sakit low la nak ikot kalau ajak gi shoping ada gak den nak laju ..
Hari rumah ana yang punya.. Meh la ang pa semua datang rumah den kita buat 2 3 majlis...
1. kenduri arwah..(arwah sape??)
2. Solat hajat
3. Majlis makan2(makanan bawak sendiri)

Justeru itu.. Niat hati ni nak ngadap PC menghabiskan tugasan2 yang tak selesai lagi.. Alhamdulilah my mom dah masak lega cikit.. Sapu lantai den dah buat.. Den pon dah wangi bak kasturi.. kuikikui.. Ok sekarang nak panaskan jejari jer lagi..

See You soon..


saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

2 comments:

Boni JLL3 said...

hamboih.. wangi bak kasturi ye???hehehe

amranaiman said...

nk pnskan jejari kasi x chubby ek hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...