Tuesday, 8 May 2012

Assalamualaikum...

Hummmm .. entri kali mmg wat guwa sebak siot jerr.. IPTA x dpt mane2 pun.. IPTS ?? guwa dapat pandang jerrr la... Ape la naseb bandan guwa .. Hummm bapak guwa suruh guwa sambung gak.. Cehhhhh nak IPTS k pak ??? Aduhhhhh susah gak hati guwa.. Emmm serius 1 geng study guwa dapat merata tempat siap ASASI SAINS agi tu.. Ape punyerr sial guwa nyer result ntah.. Guwa mintak setakat KULInari je pun x lepas... Nak Straight A gak kot... 
 Nak cakap jelez gan depa org.. Guwa ase lu orang dah nampak kejelezan gua dah teserlah .. yer dak???? Aduh saat-saat semangat guwa dah lemah gini..Bapak guwa sibuk gak suwoh sambong..Ape celup kalau setakat nak sambung khusus jerr.,. Kalau IPTS???? emmm kene pikir pajang a dulu,... Pe2 hal wat rayauan dulu.. Mintak2 dapat la .. Guwa terbeban dah ni.... Hummmm
Ingat pas SPM tak da pe2 dah.. Tak tau lak jadi cam ni.. DAMN!!!!!

Andai waktu boleh berhenti.. Guwa tak nak lalui masa ni.. Serius jadi manusia paling malang hari ni... Humm pekembangan baru lepak umah makan choki2.. nak join dipersilakan.. N line tenet kat uma pon dah tak da.. I back to normal be the kampung girl... Euuuu

Eh ada apy gak ari ni.. Guwa dapat durian runtuh beb... T same makan ekkk.. Thaz najib...

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

4 comments:

CikMai said...

Rileks la sis, rezeki ade tempat lain tu , yeah...cool cool

acik teyha said...

weh..aku upun tak dapat..lepas tu bnyk pulak ipts datang..bapak aku cakap ok je lau ipts..weee pape un tunggu result..kos yg kau mntk same dgn aku lah..haha

Tentang Kita said...

buat rayuan la...insyaallah rezeki itu dtgnya dr Allah swt..jgn berputus asa

iEdA said...

relax dik...klo x dpt skrg bkn bmkna x dpt slma2nya...try tok 2nd intake...insyaAllah rzki da kt mn2 je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...