Saturday, 2 June 2012

Suka Membawa Duka

Assalamualaikum


Hari tu Cik Teyha cakap result poitenik tevt kuar... Emm ok ... Pastu pukul 12.. Cik Teyha call Cik Jannah ... Yea Cik Jannah on the away gi JOHOR.. So mintak jasa baik Cik Teyha toong check kn... Then mengejotkan giLERR.. Mue happy a Cik Teyha cakap Cik Jannah dapat.. Tibe2 suasana jadi suram jerrrr .. Mana tak nyerr AMBIK KOOOO... Cik Jannah dapat POITEKNIK SABAH.. kat SANDAKAN..  Payah sungguh.. Benda yang dinanti2 kan jadi begini... Dah a koz tu Minat gilerr.. ha3 x da a best sangat akuakultur 




SANDAKAN???

Emmm tak percaya la.. Jangan sesekai melangkah ke tempat yang kita tak pasti.. Sesungguh membawa bahana jerrr.. Hak3 pe Cik Jannah merepek ni?? Kepala sikit demi sedikit nak menjadiii... Daaaaa
Hancur harapan gan POLITEKNIK ni.. HANCURRR!!!!

Emm nak dekat setahun x blaja dah.. Rinduuuuuu


saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

3 comments:

acik teyha said...

so..dah try call dgn org yang aku cakap tu?sedih aku tgk kau

farah.fauzi said...

jaohnyeeee... try call politeknik.. insya allah bole tukar .. btw, farah doakn jannah dpt yg terbaik..gud luck sis :)

hyz said...

pergi je lah.... jauh dekat tu x de masalah.... mana2 pun sama je.. yang penting hati kita nak blajar kn?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...