Saturday 24 September 2011

Bina Ayat Ikot Tarikh Kelahiran

 Layan la.. ku copy paste dari FB orang..Just tu fun


i) Pilih bulan kelahiran anda:

Januari - Aku bogel dengan

Februari - Aku gigit

Mac - Aku belasah

April - Aku peluk kuat2 dekat

Mei - Aku terhantuk

Jun - Aku terkentut depan

Julai - Aku menari dengan

Ogos - Aku pergi lombong dengan

September - Aku lempang dekat

Oktober - Aku muntah depan

November - Aku jerit dekat

Disember - Aku sepak


ii) Pilih nombor hari jadi anda:

1 - Penagih dadah

2 - Komputer aku

3 - Cikgu

4 - Garfield

5 - Musuh dalam selimut aku

6 - Gangster

7 - Handphone aku

8 - Nicole David

9 - Driver Bas

10 - Semut

11- Kawan baik aku

12 - Polis

13 - Taik kucing

14 - Patung barbie

15 - Lee Chong Wei

16 - Mak Mertua aku

17 - Mak tiri aku

18 - Girlfriend aku/ Boyfriend aku

19 - Makcik kantin

20 - Juliana Evans

21 - Upin dan Ipin

22 - Siti Nurhaliza

23 - Spongebob

24 - Cristiano Ronaldo

25 - Bapuk/Maknyah

26 - Kawan aku

27 - Raja Lawak/Akademi Fantasia

28 - Jiran aku

29 - Orang gila

30 - Taylor swift

31 - Awek cun/ Jejaka tampan

iii) Pilih warna baju yang anda pakai skrg:

Putih - Sebab aku perasan cantik/hensem

Hitam - Sebab aku gila

Pink - Sebab aku suka single

Merah - Sebab mak aku suruh

Biru - Sebab aku tak tahan

Hijau - Sebab aku baik hati

Ungu - Sebab aku cemburu

Kelabu - Sebab bomoh suruh

Kuning - Sebab suka hati aku la

Oren - Sebab aku baru putus cinta

Coklat - Sebab aku tak tentu arah

Lain-lain - Sebab aku fikir aku hebat

#Kongsi jawapan anda buat ayat tau? Selamat mencuba hihi :0

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...