Wednesday, 21 September 2011

Realiti Dalam Kelas bukan lagi Imaginasi

Wazzup... Yooooo o o...
Hahahahahhahahahhaha.. Nak sotry cikit gelagat kawan-kawan yang agak mencuit aty ada jugak yang menyakitkan hati... Aduhhhh yang mencuit tu dah ok... Tang menyakitkan tu  tak tahan.. Ni ada lak cerita sal tettttttttttttttttttttttttt Masalah kelas tak boleh nak kecoh2 biar la dieowg selesai kan.. Aku tak berhak nak komen ape2 ag pun gua tak  masok campor kalau lu nak gaduh k .. lu nak ape k.. Janji lu owang happy... Cerita yang kelako... Wakakakaka.. 

Tiongman yg wane pink k

V.S

Sape menang???


TIONGMAN V.S SUPERMAN
Wacacacacaca... Gua sebagai dak perempuan yang tak da la nak ayu sanggat.. Terasa nak beguling bila dieowg berlawan ... Wekkkkkk!!!! ada k budak laki sekarang berlawan mulut je???? Nak jugak ngok WWF live.... Ini idak just mulut je pok pek pok pek....... Aduh sakit telinga dengar... Gua cuba nak leraikan... Tapi gan gua-gua sekali masok sekali jadi bahan.. Ntah ape2 last2 gua tension!!! urrrrr.. KOrang ingat korang bagus sangat... Nak tau TIONGMAN n SUPERMAN tu sape?? Ni cerite kat blog ag 1... Blog tu.. ada masalah teknikal yang tak boleh dielakkan.. COzz... aku lupe pasword die la... Hahahahaha  Ala lupa nak cakap sape menang tadi... Akhirnya mereka berbaik , bersalam salaman dibulabn yang baik lagi mulia . mereka menyesali segala perbuatan terkutuk mereka dan saling maaf memaafi..(Aku tipu je.) Mane boleh berbaik.Seterusnya... Superman mengangkat Tiongman lalu mencampaknya ke tepi tingkat.. Keceper Tiongman jatuh berdepek.. Tiongman tak putus asa Dia terus bangun menuju ke Superman untuk membalas seranggan.. Wacacacacaca.............................Bertubi das tumbukan terkena pada badan SUPERMAN.. Namun.. Jeng jeng jeng.~bersambung~
(cerita org melayu memang suke jadi camni pandai2 la sambung)

P/S : Terima kaceh Echa Unclesamm yang bagi cetusan minda nak tulis cite ni kat blog I nie.. Enjoy x enjoy lantak korang la..

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...