Thursday, 29 September 2011

Kemalangan Tak Dijangka..

Huuuuuuuuuuuuuu..
Jumaat yang indah.. Disulami kicauan burung-burung di padang.. Kring kring ..... Lonceng rehat berbunyi bukan telepon Wonderpet yang bunyi..  Langkah yang bersemangat menuju ke kantin.. Nasi ayam terbayang di kepale otak.. Seloknya intro ni...

Straight to the point...(speaking jap sebab tadi ada mase Sir) Setelah siap melantak.. On the way nak gi letak pinggan kotor..  Tanpa memandang ke arah depan.. Qi  telah melanggar sesorang yang tak bersalah..

Untuk orang berkenaan.
Alo... Tak melibatkan kecederaan yang parah pun.. Setakat air orang tu terluak sikit je... Abis air laici bertaburan ke lantai kantin.. Yang tu tak pa.. Yang tak tahan.. 1 kantin pandang.. Macam nampak budak comel je.... Tapi memang comel pun.. Weksss...

Macam kucin Qi je
Memang salah Qi pun tak pandang depan masa berjalan.. Nasib budak perempuan yang Qi langgar jadi inertianya tak da la kuat sangat.. Tak da la sampai terpelanting balik... Qi pun mintak la maaf.. Hhahahaaha..
Kelakar pun ada.. Sedang kantin kecoh bila kami berlanggar tetiba kantin jadi sunyi sepi.. Gempak semua orang pandang.. Jadi Glamor kejap..Hhahahaha..Tutup muke.

Moral value : 1.. kALAU BERjalan pandang depan .. Tak kira la di jalan raya mahu pun di lebuh raya..
2.. Dah buat salah pandai2 minta maaf balik.
3.. jangan la negok orang lain macam kalau orang tu buat salah
4.. Jangan nak cari publisiti murahan kat kantin..(kes Qi terkecuali)

P/S: Malang tak berbau..

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...