Monday, 26 September 2011

Seribu Penyesalan

Makanan rasa kenyang, Mandi terasa basahnya, Tidur samapi lena...
Aduh tapi hati ni masih gundah gelandah lagi.  Hadoi... Nape ye??
Rasa macam buat dosa yang teramat besar.. Kalau dengan Allah boleh la jugak buat taubat nasuha.. NI dengan manusia la weh.. Hati manusia mana la kita tau .. Mulut kata yeee  hati kata lain pulak.. Tapi dalam masalah guweh ni mulut pun tak cakap ape2.. Terasa sungguh bersalah serius rasa bersalah.. Maafkan la... Maafkanlah. Merayu sangat2.. Andai entri2 yang terkeluar dalam blog and pastu entri tu sedikit sebanyak menyentuh korang.. Hingga menimbulkan rasa SAKIT HATI.. tAk kisah la sikit atau terasa sakit hati sesangat.. Aqinah betul susun 10 jari nak pohon maaf... Serius tak pernah niat nak singgungkan hati orang lain.. Hemmm Maafkan Aqinah k.. 

 P/s: Serius dibelenggui...

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

2 comments:

jelah said...

haaaa..ade wt slah pe ni....

JaNnaH said...

tercakap muke orang encem je... Hu3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...