Sunday, 28 August 2011

Cadar Raya

Wazzup...
Dah tukar langsir??? Dah tukar cadar???
Qi dah tukar semau...Tapi just tukar je tp bukan yang baru. Duit Qi sekarang tak mengizinkan Qi tukar cadar bilik yang baru lagi la. Huh.. Tapi tak pa la bagi menghormati Syawal ni. Qi ganti je la cadar yang dah Qi simpan lama tu.Jenuh jugak mencari cadar tu nasib jumpa . Hihihi
Dari pagi bawak ke malam tak siap2 kemas rumah.. Huh.. Tu pun jenuh jugak. Langsir wane biru.. Cadar katil bilik Qi pakej dengan baju raya iaitu warna purple.

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...