Friday, 19 August 2011

Petang yang hening...

terdegar pekikan,, kicau bunyi ayam .. (cis umah ak x da ayam)
Sayup2 ku dengarakan..
Aku cuba terus lelapkan mata tapi tak daya bagai ada sesuatu memangil aku..
Beralaskan kerusi kayu aku rasa kekerasannya. Sakit bahu terkena kerusi ni.. adoi.!!
Otak mendesak aku bgun... Urgh~ 
Alhamdulilah aku masih hidup.. Aku bangun dari tidur yang tak nyeyak dengan kepanasan yang melampau..
Kipas masih tidak berputar.. Jasad aku kepanasan roh aku bgai melayang-layang.. 
Kelopak mata aku dibuka perlahan-kahan.. Sedikit silau.. Aku gagahkan juga.. Urgh.. aku mengerang . Beratnya terasa kepala ini lebih dari berat badan aku sendiri..Bulu rome aku bagai meremang..
Aku bangun dan mulakan langkah ke  suatu tempat yang dah mesra dengan aku.. Aku mula melabuhkan punggungku di simen,.. Terasa kesejukan simen lantai .. INi.. Dan aku sebenarnya depan modem sekarang.. Tu je aku nak bgtau.. Hahahaha.. ayat2 selepas terlelap sebentar

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...