Tuesday, 16 August 2011

Kacak???

Hai.. 
Tau la blog ni x da pembaca yang setia.. Tapi ada aku kesah. Hahahaha.. Jangan nak kutok2.. 

Tu muqadimah tuk sesorang tuuuuuuuu..
K sekarang nak cerita sikit pasal kacak.
Dulu aku boleh hafal lagu ni coz abg aku gune jd ringtone encet die.. Dah sik berbunyi je... Perh... Kalau tak da orang aku nyayi la gak cikit2 walau tau suara yang ada tak da sesedap mane pun.



Kacak tak??
Aku tak paham la kacak ni macam mane??? 
Sebab banyak orang aku suke orang cakap tak KACAK..
OK pe ada dengan kacak??
HUH bukan ape2 kan.. Ada pelakon yang tak kacak jadi perlakon..
Kaya je diaorang tu.
Aku tau dak perempuan pantang nampak dak lelaki yang KACAK sikit..
Dok sok sek sok sek kat belakang usha mamat yang dianggap kacak. 
Perh geli gemelan aku. Tapi semoga aku dijauhi dengan peragai2 macam nie amin..
Ok la nak tidow lak.. udah malam

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...