Saturday 13 August 2011

Susulan Imam Muda di sekolah


Assalamualaikum....

Aku negok time2 puasa ni rajin lak bebudak sekolah update blog dieorang. Aku pun  budak sekolah so tak lari la perasaan nak mengupdate blog bile bulan puasa ni. Tapi tak tau la nak mengupdate pe.... Tapi tadi baru je bukak fesbuk . Semalam kan aku da post sal Imam Muda Nuri datang sekolah aku . So dengan riak and bangganya aku semalam mengsearch name Imam Muda Nuri kat fesbuk. Jumpe la page ni dengan tak beragak-agak aku tekan butang Like. Lagi satu tanpa Segan bin Silu aku post la sedikit kata-kata hikmat. Eceh2.. Tak la aku ucapan terima kasih sudi datang sek kami. Tapi salah aku.. dok nervous sangat takut ayat salah nanti malukan sekolah.. Tapi nasi sudah jadi bubur. Benda yang ditakutkan menjadi kenyataan. Tapi tak kisah la.. aku dapat feedback dari owner page tu..Huhuhuhu and aku pasti owner die Imam Muda Nuri tu sendiri.. Naknegok ape kesilapan tu tak ????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
\/


Malu giler...Dah bebelas tahun sekolah eje Terima boleh jadi Tirima. cam indon lak. WTH.. By the way Imam Muda Nuri tak sombong die reply gak la post aku ni.. yang aku confirm dia adalah Imam Muda Nuri sebab.. waktu majlis tu dia asyik sebut are u ready  . Siapa yang pernah gi ceramah dia mesti seronok sebab banyak dapat ilmu yang dia sampaikan.. Tak kurang jugak lawak dia yang sebagai SELINGGAN bak kata cikgu kimia aku. Hahahahaha.. Ok la nak gi sembahyang la..
wassalam

p/s: mintak-mintak dapat jumpa lagi Imam Muda Nuri ni Lagi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...