Saturday, 13 August 2011

Tenangkan fikiran sejenak..

Hai ...
wazzup.. peace
Semalam lepak kat belakang rumah . Kumpulkan besi-besi buruk cikit2 kot2 boleh jual wat duit raya. Huhuhuhu
Kemas punya kemas sampai belakang rumah mak cik aku kat belakang rumah tu.. Ternampak la serumpun buluh ni.. Tibe2 kepala otak aku imbas kembali waktu zaman kekecik aku, Aku ni suka lepak kat luar kalau lepas buat sepah rumah.. Hihihihi. 

rumpun ni la aku cakapkan


Terimbas balik waktu kecik dulu. Suka sangat main kat bawah pokok ni  sampai kene miang buluh. Giler gatal hadoi ai.. Mak aku pun naik angin bile negok aku dok main pondok-pondok bawah pokok ni. Kelakor je.. NI semua sebab pengaruh rakan sebaya. Dia orang pun satu mak bapak tegah rewang rumah kenduri ada lak ajak aku main pondok-pondok bawah pokok buluh ni.. Urgh pe la .. serabut abes waktu kecik dedulu


Nak negok kawasan belakang rumah aku tak ??
Jeng3 ... Yang kawasan terang tu belakang rumah aku. 
Bapak aku dah tebang semua pokok. Termasuk la pokok paling aku sayang.. Waaaaaaaaa nak nages bile ingat pokok tu dah tak hidup dah..

Tadi mak aku bakar belulang. Kalau orang jawa tau la belulang tu apa. Mak cakap untuk raya nanti.. Abang  ipar aku la nak menu belulang ni masak lomak cili api.. Makan dengan ketupat sodap,.

nampak?? mesti korang tak nampak belulang tu..

Kalau korang terer sangat cari belulang tu...    


JOM KITA RENTIS PAYA,,,,

batang jaring sampai patah.. dapat 7 ekor ikan..

sarang kerenge..

bunga kantan yang mutation

ikan-ikan berenang-renang kegembiraan.

kucing kesepian

kemurungan

comei tak muke Itam ni ???

Saja je update blog nak hilangkan tension .. Penat gila bila form 5 ni. Banyak kerje tertangguh. 
ok bye2 see again...

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...