Wednesday, 24 August 2011

Dodol....


Huh.. tinggal bape hari je puasa. Mesti dah da orang buat kuih raya kan2.. Kat sini Qi nak kongsi cikit cerita pasal persiapan raya Qi..

tAK wat BisCut aye pu.. Cume buat dodol... je.. Tu je yang wajid.. HihiHIHIHI Ni perkembangan dodol yang menjadi pujaan hati semua orang.. Kalau makan pasti nak lagi.

11 biji kelapa..

Kacau2 tanpa berhenti


kacau lagi ..

dah mula berat

Qi kacau sendiri..

Qi geram dengan buih2 nie!!!

setelah 3 jam.. masih x cukup masak lagi

Buih makin banyak..

Serius dodol mak Qi sedap... Nak datang la rumah.. Kalau tak sedap tak da la orang tempah dodol kat mak Qi.. hihihi...Tempahan dah ditutup kalau nak.. Tahun depan boleh buat tempahan ok.. (Qi guau je)




saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...