Thursday 18 August 2011

Terlajak perahu boleh berundur.

Haii
Hari benda paling bodoh aku penah cakap. Memalukan, padahal tak da niat pun nak cakap. EEEE bencinya .Macam mane lah boleh tersalah cakap. Yang tak boleh bla . Kenapa perlu depan die.. Aku rasa macam nyawa aku dah terbang jauh. Rasa macam terawang-awangan dah. Andai dapat aku undurkan balik mase tu . Aku tak nak ada kat Bilik UTP!!!! . Waaaaaaaaaaa tu la orang cakap terlajak perahu boleh berundur terlajak kata sediri rasa malu.. Nak sorok mane la muke aku .. Malu sesangat sampai nak jdai cam burung kasawari membenamkan kepalanya kedalam tanah.. Tolong la.. KOsongkan la otak kawan k musuh aku aku pun  dah comfius dari kata2 yang aku ucapkan tadi... Cis macam mane boleh terlepas cakap.. Ceh!!! Hari paling malang.. 
*******
Biar la... Huh arap2 dia senyap je... BOsan la tak da benda nak dibuatnya.. Dah la banyak kerje tapi tak pernah nak disiapkan. Bukan malaz tapi.... Dah banyak sangat.. Ni baru alam persekolahan belum lagi alam pekerjaan macam mane la hidup aku nanti.. Hahahahaha arap2 kalau aku bukak kedai .. kedai aku tak gulung tikar... tapi kalau jual bahulu gulung ok gak kan.. lagi2 time macam nak dekat raya. Mesti masok punyerrrrrr...
*******
Aku tau .. blog ni banyak merepek..  And aku tau mesti korang cakap buang masa korng je bace blog ni kan2???? Sapa suruh korang bace hahahahahhaha..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...