Saturday, 29 October 2011

Aktiviti Time Cuti

Assalamualaikum .. Tak jawab dose tau..
Hihihi... Selama cuti depavali nie.. Macam-macam kelas cikgu Jannah buat dari 10 subjek semua ada.. Kecuali kelas BI je Sir tak buat sebab kami orang dah power..

Memandangkan dah beberapa hari berlalu cuti ni.. dan sekarang tengah nak habiskan sisanya.. Janna nak laporkan sikit pasal kelas Jannah gi..

First of all.. Tiap hari kelas mula pukul 8.00pg serius memang tak boleh nak lengah-lengah.. Kena sampai kat sekolah tepat pukul 8..

Tapi tahun nie terasa lain.. Tiap kali pergi sekolah tak rasa bosan pun.. Rasa seronok nak belajar tak tau la apa faktornya. Seronok bukan kepalang..

Nak ngok aktiviti kami??


Nie padang ok.. Waktu lunch lepak kat sini.. Huh.. Tiap hari menu sama terpaksa sental sebab dah tak pilihan..

OK sekarang Kene Serius sikit,,

Time buli membuli.. Wakakaka
It only joke..
Dari form 1 sampai form 5 memang ni je keje kami.. suka bermain dengan kerusi




Ketekunan sangat diperlukan sewaktu  Addmath... 


Kesantaian diperlukan jua.Kalau terus menerus mengira mana boleh.. Nanti stress yerr dak???


Last picture.

P/S; last cuti tahun ni.. Tinggal cuti hari raya haji je,..




saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...