Friday, 21 October 2011

ziarah Ilmu

Wazzup

Huh.. Tension la... 
Dok negok semut api jejalan kat skrin PC ni..
Jangan sampai aku ambik racun serangga..
Makin banyak la pulak ..

Konklusinya sekarang musim hujan.
Orang tetua cakap kalau musim hujan banyak serangga naik rumah sebab mencari perlindungan coz rumah depa banjir.. Katanya (~_~)V

Sapa tak kenal semut api??

Aku kalau cerita semut api bulu roma aku meremang..
Seram doi..

Kenangan masa bebudak masih berparut lagi.. Semut menyakitkan.. Biarlah tinggal kenangan
Ni intro je..

Sebenarnya nak cerita pasal Ziarah Ilmu..
Sekolah aku buat tradisi baru ..
Macam  cerita Doremon tu kalau lepas result keluar mesti cikgu yang pakai sepek mata tu gi rumah Nobita seraya membuat Mak Nobita menjadi raksasa yang ganas kerana result Nobita KOSONG..

Kali nie tak sangka cerita kartun tu akan menjadi realiti.. Hihihi
Bila pikir2 balik.. Kan..
Macam tengah bermain kat dalam horizon pemikiran aku
Bermacam kebarangkalian akan berlaku.. Tetttt

Mula-mula ustaz yang patut ziarah ilmu dekat rumah aku tetapi disebabkan beliau sedang berada di Mekah
So tugasnya telah beralih tangan kepada cikgu lain..
 Cikgu akan datang dalam masa cuti ni pada bila-bila masa

Objektifnya..Aku pun tak tau.. Yang penting untuk bincang masalah murid kot...Tapi sesungguhnya aku budak yang baik. Tapi kan cikgu aku selalu kata budak yang baik tak ngaku dia baik.. Hihihihihi
Ok fine aku budak yang suam-suam kuku jahatnya bukan budak tiga suku tau..

P/S: Jangan buat masalah kat sekolah.

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

2 comments:

Aien Not Alien said...

wow...menarik tu ziarah ilmu...


boleh cikgu bincang2 dan mengenali kehidupan para pelajar dengan lebih baik...hehehe..

JaNnaH said...

tau tak pe.. harapnya begitu la hendaknya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...