Friday, 21 October 2011

Makanan Semasa Kelaparan


Assalamualaikum

Hiiii... Sekarang musim hujan secara langsung perot asyik diminta di isi ..
Tapi mane boleh asik isi dengan makanan yang berat2 yer dak???

So... Qi mengambil keputusan...

Panaskan air

Bahan dia atas sangat di perlukan

Jika ada biskt lagi bagus
Cawan ni Je mampu

Makanan Tambahan

So Jadinya.. Tatang..

 Ok jadinya gi.. K yum yum..

P/S: k Qi nak lunch.. Sambil BW

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

9 comments:

Aien Not Alien said...

musim hujan merupakan musim penambahan berat badan..hihi...

JaNnaH said...

betul2.. hihihi

kpah k-poh said...

patah2 kan beskut tu..rendam bagi kembang...makan 8 keping pun tak terasa dik oiii...

JaNnaH said...

Biskut rendam cam tu lagi sedap dengan air teh

awie958 said...

aduih tergodanya dah la kat sini ujan lebat ni..nak cikit

ayanuts said...

sedap dimakan lagi2 kalau hujan

JaNnaH said...

Hihihi.. sekarang memang tengah hujan area Pahang.. Memang ni menu paling sedap time ujan2.. ikan 3 rasa pun boleh tolak tepi la

syahirooAhmad said...

wahh ... pemanas air tu mengingatkan saya semasa dok bujang .. uwaaaaaaa.. rindu saat2 tu. :D

JaNnaH said...

memang sinonim dengan orang bujang pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...