Saturday, 1 October 2011

seBalik Sepasang Boot

Assalamualaikum,,

Aqinah nak story pasal BOOT.. Korang kenal x boot ?? Kasut boot.. Aqinah panggil kasut boot tak tau la korang panggil ape.. 


I call it KASUT BOOT

sepasang BOOT
 Nak tau ni milik siapa tak ???
Ok ni milik my dady.. So jangan curi!!!
Hemmm ayah Aqinah umur 60 keatas..
Negok kuderat ayah sekarang pun dah separuh..
kALAu balik kerja.Ayah selalu baring kepenatan.. Bila tatap muka ayah memang terpancar kepenatan..
 .. Hemmm ayah membanting tulang 4 kerat untuk Aqinah.. 
Sebab tinggal Aqinah seorang je sekolah.. Hemmmm 
Macam2 Aqinah mintak.. Tapi tak pernah ayah hampakan.. Aqinah sayang ayah Aqinha.. Sayang sangat-sangat..
Aqinah da seorang je ayah tiada ganti nya... Tapi Aqinah pelik, seingat Aqinah ayah tak pernah kerja buruh sebelum ni...  Hemmmmm... 

Sebenarnya ayah Aqinah bosan asyik hantar Aqinah sekolah pastu tak da kerja lain.. Tu sebab die kerje,, Hemmm Pe pun Qi tetap sayang my dady.. Love u so mUch...

(^__^)v Hari yang minggu yang boWink


saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

6 comments:

Miss A said...

tengok boot kuning ni teringat phua chu kang.. boot ni sebab warna kuning nampak comel le pulak hehe

JaNnaH said...

ape2 la... tapi my dad guna wat bancuh simen.. hahahaha

reaskha said...

kim salam abah tau. jgn bazirkan masa dan wang ringgit abah curahkan kt kmu... hargai penat lelah dgn stufy elok2 utk spm ni

JaNnaH said...

ok.. thaz.

multimedia authoring said...

saya suka boot ayah awak. eheh
tolong assgmnt saya. need readers ;( here here

♛ Dea ♛ said...

sy pon ade boot kuning..utk keja lapangan.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...