Tuesday, 4 October 2011

Tetiba Je..

Assalammualaikum

Pagi tadi cam fenomena.. Ramai bebudak baca buku..??????Mesti tiap sekolah menegah semua macam tu kan...Tak kan dak form 3 kat sekolah Qi je yang ambik PMR.. hihihi 
Pagi tadi hampir awal la jugak datang sekolah.. Negok ramaiii Bebudak lepak kat dewan ingat ada majlis k ape.. Dah jalan hampir dengan dewan baru perasaan semua tu bebudak form 3.. Waktu tu baru la tepuk dahi... Lupa hari ni dah start PMR.. 

Good Luck U all...

Waktu Qi PMR .. Tak da persiapan ape sangat.. Semua cikgu bagi sampai pemadam pun cikgu bagi.. Tapi Qi punya alat tulis memang dah lama Qi siapkan.. Kata2 semangat banyak dari cikgu.. Walau jahat mana kita cikgu kita mesti doakan kita.. ingat doa ibu bapa dengan guru sangat penting.. Kalau dieorang tak halalkan.. Mati akal korang dalam dewan .. Hahahaha Bercakap berdasarkan pengalaman orang lain.. Hihihihi

Dah habis PMR nanti jangan nak HONEYMOON lak ye.. Perjuangan belum lagi habis... 

P/S: Overnye (~__~)V


saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...