Saturday, 15 October 2011

Contacl Len??

Assalamualaikum

Dewasa ini meniti dari bibir ke bibir segenap umat manusia empat penjuru mayapada sibuk membincangkan perihal contact lens. Terutama kaum hawa..

Mengapa sekarang baru keluar cerita buruk pasal contact lens??
Qi baru beli semalam.. Wat Qi takut je.. aduhhh


Huuuuu... Dah le Qi gi beli warna itam je.. Tak de beza lak bila pakai contact lenz tu.. Tapi Qi juz nak try je.. Biasa la jiwa remaja semua naluri nak mencuba.. Wah siap gitu (~_~)V
Tapi memang pun selain tu nak tolong kengkawan memperluaskan bisnes depa orang
Sikit punya susah nak masukkan benda alah ni dalam mata.. Tension la gak sebab baru first kali pakai . Air mate kuar je waktu tu.. Dalam hati bedebor dah bila teimbas beberapa gambar seperti ni

Jeng jeng jeng...




SERAM engak????
Seram deh.. 
Kengkawan Qi cakap.. Waaa depa orang tak bape suka Qi pakai contact lens..
Wow depa orang care gak kat Qi.. Sayang depa orang..
Fobia la negok gamba kat atas tu.. 




saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...