Friday, 7 October 2011

Siti Nak Turun Keratong???

Assalamualaikum..

Baru teringat.. Humm khemah dah naik.. Besar abis... Mane taknya desas desus Sultan nak mencemarduli (betul k bahasa istana Qi ni) .. Wow.. Besar-besaran.. Semua rakyat jelata di jemput hadir.. Hari isnin ni.. Qi satu sekolah di jemput.. Kepada students SMK BANTURA digalakan hadir bagi memeriahkan lagi.. Tapi tak bermaksud tak yah datang sekolah.. Students datang pukul 2.3o kot.. Sesi sekolah habis pukul 2.30.. Pelajar diminta pakai pakaian sekolah ..  Mak Qi pun nak gi apatahkan lagi Qi haruslah pergi.
Yang sampai kat telinga Qi , Dato Siti pun turun gak kat padang tu nanti.. Wow..
Serius???? Macam tak caya anak jati Pahang yang terkonal nak datang tempat Qi yang jauh terpelusuk KERATONG ni??
Kenal tat Dato Siti tu?? Ni la Dato Siti


Ye ke korang tak kenal???
Hemmm semua ni tak tau kesahihannya so kene tunggu sampai hari kejadiannya iaitu Isnin 10/10/2011
Ramai gi padang Bandar Tun Razak, Pahang.. Bukan Bandar Tun Razak KL tau..

Malamnya pula dengar kabar ada Forum.. Berkhemah la gak malam selasa tu kat sana Qi.. Nak duk kat rumah .. Mesti semua pergi baik ikot sekali yer dak?? Paling tidak boleh lobangkan telinga sambil kutip2 pahala dan memenuhkan ilmu di dada.
Sampai sekarang Qi tak tau ape objektifnya.. Hihihi nanti sampai harinya Qi update lagi..

P/S: Mintak semua berjalan dengan lancar

saya suka tengok batman,sudah baca sila komen

1 comments:

sis92 said...

tetap minat siti dari dulu hingga kini
jmput komen2 di blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...